WANITA Perlu Melakukan Hal ini !! Ehem-Ehem Pada Untuk Alat Kemaluan Wanita, No. 3 Sukar Dicari !


Boleh kasi Rapat dan tambah Cengkam!

.
Mengikut kata tuan punya resepi, ramuan ini Diperturunkan oleh seorang kenalan, orang Indonesia.
.

Orang Indonesia itu bilang: "Jamu ini Mantop! Cowok pasti Melutut!"
.

Untuk menyediakan Jamu ini sebanyak penuh satu botol air mineral besar, Bahan² nya:
.

1. Cekur
2. Halia muda
3. Ubi temu kunci
4. Kunyit hidup
5. Daun sirih
6. Manjakani
7. Asam jawa
8. Gula batu
.

Cara²nya: Rebus semua bahan di atas kecuali gula batu. Rebus sampai masak dan mendidih, tunggu suam dahulu kemudian tapis (jangan buang airnya) dan masukkan ke dalam blender.
.

Air rebusan digunakan semula untuk tambah air ketika proses blender. Selepas kesemua bahan telah lumat, tapiskan dan buang hampas, ambil patinya sahaja. Masak semula pati ini dalam periuk, tambahkan sedikit madu, jika tiada madu boleh guna gula batu, jika pekat boleh tambahkan air, biar mendidih hingga cukup untuk disimpan dalam 1 botol besar air mineral.
.

Minum 1 - 2 cawan pagi sekali, petang sekali.

RAWATAN MERUANG. CARA DAN KHASIAT.
KHASIAT MERUANG

Rawatan meruang dilakukan setiap kali berhadas besar. Samada selepas haid, kedatangan nifas atau selepas bersenggama dengan suami.

Bidan-bidan terdahulu sangat menitikberatkan kemantapan dan kebersihan faraj setiap kali habis tempoh berpantang kerana:

1. Mengelakkan keluarnya bau bangkai dari faraj akibat kotoran darah nifas yg tertinggal.
2. Mencegah dari keputihan
3. Salah satu usaha mencegah dari penyakit kelamin kerana jangkitan atau penyakit puan seperti cyst, fibroid, polip mahupun kanser pangkal rahim.
4. Memantapkan tiang seri kenikmatan suami isteri.

Kesihatan rahim dapat dipelihara jika kebersihan dijaga rapi.

Melalui proses ini, kalian akan dapat merasa "kemantapan" tiang seri. Jika bahagian dinding dalam terasa keras menggerutu seperti gigi maka ia bermaksud faraj anda sangat-sangat memuaskan hati suami. Jika faraj anda terasa longgar, tiada gigi dan berlecak maksudnya faraj anda tidak rapi.

Meruang juga merupakan cara-cara untuk berhadas besar bagi wanita. Jika masih ada lagi darah di ruang farajnya selepas meruang beberapa kali, wanita itu tidak wajib solat.

Dan bagi yg nak jaga extra dalaman faraj, selepas selesai meruang, bilas dan lap kering. Teknik "insert" manjaqani boleh dipraktiskan dengan kedudukan meruang. Ketika masukkan bebola manjaqani mahupun ketika mahu membersihkan sisa selepas serbuk digunakan. Juga boleh amalkan meruang dengan minyak berubat herba. Lakukan setiap pagi dan malam sebelum tidur.

POSISI MERUANG:

1. Duduk di atas toilet bowl

2. Berdiri dengan 1 kaki di angkat atas toilet bowl

3. Mencangkung dengan 1 lutut ke bawah

CARA MERUANG:

1. Bersihkan jari dengan pencuci.

2. Tarik nafas dan masukkan jari sedalam mungkin, sehingga ke Ruas 3 jari [sila rujuk gambar 4] sambil rilekkan paha, perut dan tekan pada bahagian ari-ari. Untuk anak dara, memadai jika masukkan jari sehingga ke Ruas 1 sahaja.

3. Korek dicelah-celah dinding dalam faraj [sila rujuk gambar 5]. Kalian akan rasa bahagian menggerutu. Pusing dan korek keluar segala lendir, keputihan, lebihan darah atau sisa mani.


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »