Rakaman Pelakon Nora Danish melayan Boss Ned....!!

Berita dunia harian kisah panas pelakon Nora Danish melayan Boss Ned tersebar di laman sosial. Video berkenaan menampilkan pelakon berkenaan dengan berpakaian agak seksi dan gelagat amat mengelirukan.
Ramai natizen tidak berpuas hati dengan gelagat pelakon berkenaan. Kelakuan seperti itu tidak sepatutnya ditonjolkan oleh seorang artis.
Ramai yang menantikan kehadiran anak kepada Nora Danish dan Nedim (Boss Ned).
Malah kedua pasangan ini juga tidak sabar dengan kehadiran ahli baru mereka. Namun begitu, Ney Ney, gelaran yang dipanggil oleh Nora dan Boss Ned.

Lucu pula melihat apa yang ditulis oleh Boss Ned. Sabarlah ya. Tidak lama lagi Ney Ney akan lahir juga. Pasti meriah dengan sambutan. Kami juga tidak sabar untuk melihatwajah Ney Ney. Buat Nora, jangan lasak-lasak sangat. Bila-bila masa sahaja baby akan keluar.

Kami hanya sekadar share video ini dari pelbagai sumber website. Sila scroll ke bawah untuk mengetahui info selanjutnya dan melihat video tersebut supaya anda mendapat informasi yang lengkap.
Laman ini menyajikan pelbagai video menarik khas untuk tontonan semua. Segala video yang kami paparkan hanyalah untuk hiburan semata mata jika ada yang tersinggung kami memohon maaf mungkin ia secara tidak sengaja.
Terima kasih kepada yang view, like dan share video ini..
Semoga anda semua terhibur dengan informasi, isu semasa dan hiburan yang telah disajikan disini..
jangan lupa like page kami dan selamat menonton semua…terima kasih.
Sila tonton video:


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »