***Dunia Akhir Zaman " Babi dan anjing haram. Tapi perangai depa lebih haram jadah dari ni. Dengaq ni apa Dr Maza ckp "




Aku tak kesah bila nak haramkan vape, memang risiko die 95% lagi kurang daripada rokok, tapi tak selamat 100%, that's why hanya sesuai untuk yang pernah menghisap rokok SAHAJA, sebagai alternatif untuk BERHENTI ROKOK, bukan untuk golongan yang belum habis sekolah yang saja2 nak tunjuk power kat membe2 diee sebab die hisap vape, tapi yang aku hanginnyee, bile bab lain2 diorang gembar gembur kejap je, pastu tibe2 senyap, tapi kalau bab vape ni, huuu bukan main die, dok sembang2 vape haram, ada lagi ustaz hisap rokok, hang nak kata aku tipu, HANG TAKKAN BOLEH SEBAB AKU PENAH NAMPAK DEPAN MATA AKU, hang dok sebok pasal vape, tempat judi di Genting berhighland-highland tu masih kukuh berdiri, aku tak boleh menidakkan pendapat setengah orang yang kata ADA ORANG SUAP HAMPA sebab benda dah terang sangat, budak kecik pun boleh fikirlaaa kalau ade bende tak kena, jangan sembang lebat ja, settle hal-hal yang lebih mudarat lagi, tak payah bagi alasan kata hampa tentang vape ni sebab benda ni baru start senang nak tentang, pooooodah!

VAPE NI AKU REKEMEN UNTUK MEMBE-MEMBE YANG BERSUSAH PAYAH NAK TINGGAL ROKOK TAPI MASIH TERBAYANG-BAYANG DI MIMPI, BUKAN UNTUK BUDAK-BUDAK TUNJUK POWER, BUKAN UNTUK MAKCIK-MAKCIK YANG TERINGIN HISAP ROKOK KE APE KE, JANGAN CUBA-CUBA KALAU BADAN TAK BIASA DENGAN NIKOTIN, SAKIT NANTI MENYUSAHKAN ORANG LAIN, SIMPAN DUIT DALAM BANK KALAU DAH TAK TAU NAK BELANJA KEMANA.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »