Kantoi khalwat dalam semak,lelaki lari,kekasih pula dirakam dan di gilir 4 lelaki



Kantoi khalwat dalam semak,lelaki lari,kekasih pula dirakam dan di gilir 4 lelaki|Sudah jatuh di timpa tangga pula,itulah perumpamaan yang tepat di tujukan kepada seorang gadis cantik apabila dia ditinggal kekasih ketika di tangkap khalwat,malangnya gadis itu turut di rogol selepas kekasihnya melarikan diri.

Menurut sumber kedua pasangan itu melakukan hubungan itim di semak berhampiran pasar nipah kuning kalimantan dalam kejadian 18 Mei lalu,seorang lelaki bernama Hidayat dan rakannya Farhan kebetuan melalui kawasan itu.

Pelik dengan letak motorsikal tidak bertuan di tepi jalan,mereka masuk dalam semak dan menemukan pasangan itu sedang asik bikin aksi naik turun.Dua rakan berkenan sepakat untuk mengintai sebelum menyergahnya.

Terkejut dengan hal itu lelaki yang dikenali sebagai FR terus lari meninggalkan kekasihnya tanpa berpakaian lengkap.

Menurut kedua suspek yang kini sudah dalam tahanan,keduanya bergairah menyaksikan wayang tersebut sejak awal hingga ke akhir.

Dengan bentuk tubuh yang menggiurkan,kekasih mangsa pula tidak muncul untuk menyelamatkan kekasihnya,kedua suspek tidak menyia nyiakan kesempatan dan terus merogol mangsa secara bergilir.

Bagaimanapun menurut pihak polis Pontianak,mangsa berjaya melarikan diri selepas di setubuhi.

“Kita mendapat aduan dari warga ada wanita pakai baju tanpa seluar,kami langsung mengambi mangsa dan mendapati wanita itu adalah mangsa rogol”

“Dia melarikan diri kerana takut di bunuh oleh kedua suspek selepas di rogol “jelas AKP Agus

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »