Habis kubunuh kusetubuhi dia, tapi dah tak sedap apabila…


Habis kubunuh kusetubuhi dia, tapi dah tak sedap…|Kata penderi Henderson suspek yang telah tergamak membunuh anak angkatnya sendiri pada kamis kelmarin di medan.

Pada sidang media tadi pagi suspek telah mengaku atas perbuatannya dan motif pembunuhan adalah suspek yang cemburu buta akibat mangsa menjalin cinta dengan lelaki lain.

Mangsa juga dikatakan mengandung 3 bulan dan sudahpun membuat persiapan untuk melangsungkan pernikahan dengan kekasihnya.

Suspek yang juga memiliki hubungan terlarang dengan mangsa selama 3 tahun merasa cemburu dan gelap mata membunuh mangsa dengan kejam.

Menurut pengakuan suspek,selepas membunuh mangsa birahinya kemuncak kemudian melucuti pakaian mangsa dan menyetubuhinya.

Namun kerana tidak lagi merasakan kehangatan tubuh mangsa,suspek melakukan onani hingga memancut air mani ketubuh mangsa.

Sebelumnya pemberita melaporkan penemuan mayat seorang pelajar wanita universiti kesihatan medan ditemukan maut dengan leher hampir putus di percayai di cekik menggunakan dawai.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »