Cerita Sebenar pelajar wanita maut selepas berhubungan intim sebanyak 2 kali dengan kekasih


Pelajar wanita maut selepas berhubungan intim dengan kekasih|Seorang pelajar wanita berusia 14 tahun tiba-tiba meninggal dunia, dipercayai selepas berhubungan intim dengan teman lelakinya sebanyak 2 kali dalam kejadian semalam Ahad 03-6.-18,Bali.

Menurut sumber, dua sejoli itu berkenalan dilaman media sosial sejak 29 apr 18 bulan lalu.

Perkenalan dengan lelaki berusia 25 tahun itu mulai rapat dan melakukan beberapa kali pertemuan sebelum keduanya sepakat untuk menjalin hubungan cinta.

Pertemuan terakhir pada Ahad semalam kira-kira jam 13:30,kedua sejoli itu dikatakan bertemu di daerah Air Terjun Singsing Angin sebelum mangsa di bawa kerumah lelaki berkenan.

Menurut hasil siasatan awal pihak polis Polres Tabanan AKP I Putu Oka Suyasa yang membenarkan kejadian berkata,sebelum pelajar itu disahkan meninggal,mangsa dikatakan sempat pegi ke bilik mandi untuk mencuci bagian intimnya yang mengalami pendarahan.

“Sebalik keluar dari bilik mandi,mangsa langsung tidak sedarkan diri dan lelaki itu membawanya kehospital sebelum disahkan meninggal dunia”katanya.

Hasil pemeriksaan luar,bagian intim mangsa mengalami pendarahan,kulit lebam di duga mangsa meninggal dunia 30 menit selepas melakukan hubungan intim.

Jenazah mangsa sudah dimaklumkan kepada ahli keluarga dan  terpaksa di pindahkan kehospital besar RSUP Sanglah untuk di bedah siasat.

Bagaimana pun katanya pihak polis Tabanan menahan kekasih mangsa untuk siasatan lanjut.

“Benar,kekasihnya kami tahan sementara menunggu hasil bedah siasat”katanya ketika dihubungi pemberita pagi ini.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »