Sayu! Cerita Sebenar mereka bergilir perkosa saya dah puas mereka campak saya dan lari Jururawat! Tapi..


 KAPIT : MEREKA MEMANG KEJAM INI LAH BOLEH DIIBARATKAN HABIS MANIS SEPAH DIBUANG. ITU YANG BERLAKU KEPADA SEORANG JURURAWAT YANG DITINGGALKAN DALAM KEADAAN SEPARUH B*GEL DI KAWASANPERINDUSTRIAN BLETEH, SARAWAK, KELMARIN.

Mangsa ditemui dalam keadaan tidak sedarkan diri selepasdipercayai dir*gol secara bergilir-gilir olehdua lelaki yang dikenalinya.

Dalam kejadian kira-kira jam 6.30 petang itu, mangsa yang bekerja sebagai jururawat desa di sebuah pusat kesihatan ditemui orang awam sebelum polis dan ambulans dimaklumkan untuk tindakan lanjut.

jururawat%2Bdiperkosa%2B1.jpg

jururawat%2Bdiperkosa.jpg

Difahamkan, mangsa yang berusia 22 tahun itu keluar berhibur bersama rakannya di dua buah pusat karaoke di sekitar daerah itu sehingga awal pagi.

Mangsa dikatakan berkenalan dengan dua lelaki dan dipercayai mengambil minuman keras sehingga mabuk.

Ketua Polis Daerah Kapit, Deputi Superintendan Freedy Bian berkata, susulan kejadian itu, dua lelaki berusia 23 dan 26 tahun ditahan.

Menurutnya, kedua-dua suspek ditahan di sekitar bandar daerah berkenaan selepas beberapa jam laporan dibuat susulan mereka merupakan individu terakhir yang dilihat bersama mangsa.

Suspek mengaku keluar bersama mangsa namun mendakwa wanita itu ke sebuah pusat karaoke bersama individu lain,katanya.

Freedy berkata, pemeriksaan mendapati terdapat kesan koyakan pada kemaluan mangsa yang kini masih mendapatkan rawatan di Hospital Kapit.

Katanya, polis masih menunggu keterangan daripada mangsa bagi mendapatkan gambaran jelas mengenai kejadian.

Menurutnya, dua suspek ditahan reman untuk siasatan dan kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »