Digelar Musim AF Paling Teruk Dalam Sejarah!

Digelar Musim AF Paling Teruk Dalam Sejarah Inilah Kesilapan Kesilapan Terbesar Yang Memalukan dalam Final Akademi Fantasia 2016 yang berlangsung sebentar tadi Lihat KESALAHAN No 13 Sangat Memalukan
af-konsert-07-cover.jpg

Assalamualaikum guys Tahniah buat Amir AF2016 kerana berjaya di nobatkan sebagai Juara Akademi Fantasia 2016.. Kami memang sudah agak yang Amir akan jadi juara sejak konsert ke-5 lagi.
Konsert Akhir Akademi Fantasia yang baru sahaja habis tadi telah membuang segala teka teki siapa pelajar yang layak berjaya juara. Tempat ke 2 di menangi oleh Amal,Reshma,Ara dan ke lima adalah Afi.
Tapi apa yang menyedihkan tentang AF2016 akhir adalah penjalanan konsert yang agak tidak teratur dan kelam kabut. Boleh dikatakan Final event AF2016 paling teruk..
1. Trofi untuk Amir yang menang Fantasi Dherb lambat datang
2. Terlampau banyak sarkas yang berada di atas pentas yang sibuk promosi barang baru Astro
3. Trofi Juara bertukar dengan Naib juara
4. Pengetua AF2016 Datuk Shake yang membuat persembahan yang agak menggelikan..
Berikut adalah komen Nitezen
nie malaysia lah pakcik..ko dah lupe ker??xperlu lah nak tunjuk ko pandai sgt nyanyi bahasa lain dlm rancangan bahasa melayu nie yer..kalau english tu boleh lah terima gakdah lah anak2 didik semua nyanyi hampeh.entah lah wehhhhhhhampeh sgt AF tahun nie..kalau Amal juara lagi lah sejarah terburuk AF Prince Lucca

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »