Saya dipaksa jolok dalam kamaluan pakai jari sampai terangsang



Saya dipaksa jolok dalam kamaluan pakai jari sampai terangsang – teman wanita|Seorang mahasiswa tahun pertama di sebuah institut pengajian tinggi di sini berdepan detik-detik hitam apabila dia dicabul rakan sekuliah selepas keluar bersama untuk mengulang kaji pelajaran di Kompleks Canselor di sini Sabtu lalu.


Dalam kejadian pada pukul 12 tengah malam, mangsa yang merupakan pelajar Kejuruteraan Mekanikal tahun pertama itu dipaksa melakukan onani sampai terangsang terhadap lelaki itu ketika kereta jenis Suzuki Swift dinaiki mereka sedang bergerak sebelum dicabul.


Ketua Polis Daerah Perak Tengah, Superintendan Mohamad Zainal Abdullah berkata, lelaki yang merupakan pelajar tahun ketiga di institut pengajian tinggi sama mengambil mangsa di tepi asramanya untuk ke Kompleks Canselor namun mengubah haluan ke sebuah kedai serbaneka 24 jam di Batu Gajah dekat sini.

“Suspek mula bercakap perkataan lucah ketika dalam perjalanan ke kedai serbaneka itu.
“Dia kemudian membeli minyak bayi dan memaksa mangsa melakukan onani di dalam kereta yang sedang bergerak,” katanya ketika dihubungi di sini sebentar tadi.

Tambah Mohamad Zainal, suspek seterusnya memberhentikan kenderaan di tepi jalan dan mula mencabul mangsa sebelum menghantarnya kembali ke asrama.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »