FUHH!! MAUT NIII.. Selamber Je Artis Wanita Terkenal Muatnaik Video Seksi Tak Pakai Bra Sehingga Jelas Kelihatan Biji Tuttt..

gb
m

U’olls kenal siapa Nikita Mirzani? Miss rasa orang Malaysia mungkin tak kenal sangat dengan artis Indonesia ni.. Tetapi rakyat Indonesia mesti kenal sangat dengan pelakon, model dan personaliti TV ni kan.. Yela, Miss tengok nama Nikita di negara seberang meletop-letop jugak u’olls..

Nama Nikita sering menjadi bualan hangat kerana beliau selalu tampil dengan penampilan seksi.. Bukan setakat seksi biasa-biasa je, tapi terlampau seksi wei.. Baru-baru ni Nikita sekali lagi menarik perhatian ramai bila memuat naik satu video menayang puting nenen di akaun Instagram beliau, nampak jelas gila kot..

U’olls tengok jer lah sendiri video tu dan jugak komen-komen yang dilemparkan, semuannya fokus kat Nikita punya puting nenen.. Video ni diambil ketika Nikita berada di sebuah café di Hong Kong.. Patut lah berani tampil dengan tak pakai bra noh, rupa-rupanya ada kat luar negara… Orang sana bukannya kisah pun..

Tapi kalau dilihat penampilan Nikita di Indonesia pun lebih kurang macam ni jer, seksi jugak.. Memalukan betul dok tayang puting didepan orang ramai… Poyo betul bila Miss tengok Nikita kononnya cuba metutup dia punya dada, tapi akhirnya tayang jugak.. Sengal!

Selain video ni, ada lagi satu video seksi yang ditayangkan Nikita untuk peminat dia.. Video tu pun lebih kurang sama jer Miss tengok.. Pakai baju ala-ala berkemban, lepas tu tak pakai bra pulak.. Kalau macam ni gaya Nikita, lebih baik berbogel jer terus!!
loading...