Zahida Rafik ‘Belanja’ Gambar-Gambar Separuh Bogel Di Instagram !


Adoyaii.. Malunya tengok perempuan pakai baju tak cukup kain macam ni.. Nak kata usia masih muda, memang tak lah! Miss rasa pelakon Zahida Rafik yang dikenali menerusi filem Mami Jarum ni dah masuk usia 40-an, tapi masih tak sedar diri dan melaram macam anak dara..

Hodoh lah bila tengok orang tua tak sedar diri pakai macam ni.. U’olls tengok jer lah baju yang dipakai Zahida, bukan main lagi baju yang dipakai tu ‘dilondehkan’ sampai ke bahagian dadanya.. Seronok betul Zahida dok ‘belanja’ dada dia untuk tatapan umum dan peminat di akaun Instagram yer..
Gambar tu diambil ketika Zahida tengah bersiar-siar di tepi pantai, nak sesuaikan pakaian dengan keadaan sekeliling.. Baju macam ni lah jadi pilihan! Nasib baik dia pakai baju macam ni jer, kalau dia pakai bikini macam pelakon Adeline Tsen.. Parah beb!!
Miss rasa Zahida pasti akan dikritik teruk kalau dia pakai bikini.. Mesti digelar ‘perempuan tua’ tak sedar diri! Tapi kalau dilihat penampilan Zahida dari kemunculannya dalam industri seni, Miss tengok penampilannya memang sentiasa seksi..
Bahagian dada dia yang putih melepak tu sentiasa didedahkan untuk tatapan umum, tak pernah nak ditutup.. Kalau ditutup pun, baju yang ketat dan sedat jugak dipakai olehnya.. Tetap jugak terserlah ‘aset-aset’ mantop dia!!
loading...