Tiz Zaqyah Dan Faradhiya Teringin Mahu Jadi Pelakon Filem Lucah


Nama pelakon Tiz Zaqyah dan Faradhiya, Miss rasa tak perlu lah diperkenalkan lagi.. Miss rasa ramai dah mengenali dengan dua pelakon cantik ni kan.. Yela, Tiz dan Faradhiya bukannya wajah-wajah artis yang baru nak menapak didalam industri seni ni..


Dah lama dua pelakon ni bergelar anak seni.. Bakat dorang sebagai pelakon memang tak dapat dinafikan lagi, memang hebat.. Semua itu terbuktinya bila Tiz baru jer memenangi anugerah pelakon wanita terbaik drama ketika Anugerah Skrin 2016, baru-baru ni..

Tetapi Miss bukannya nak menceritakan pasal karier lakonan dorang sebagai pelakon pun, itu memang dah diketahui ramai.. U’olls pun tahu kan, kedua-dua pelakon ni boleh dikatakan sering jugak tampil di khalayak ramai dengan penampilan seksi..

U’olls tengok gambar ni, walaupun kelihatan biasa-biasa jer tapi tetap nampak seksi terutamanya disebabkan Tiz.. Dah lah make-up tebal, lepas tu dengan lipstick merah ‘mak ngah’.. Nasib baik lah Tiz tak pakai pakaian seksi yang menayangkan paha putih gebunya tu..

Kalau tidak, lagi mengancam lah u’olls.. Ini pun dah mengundang macam-macam kritikan, sampai kan ada yang menggelarkan dua pelakon ni sebagai pelakon lucah.. Makan dalam betul kalau Tiz dan Faradhiya baca komen ni.. Huhuhu..
loading...