Tindakkan Berani Mati! Makwe ‘Payung’ Rakam Aksi ‘Menetek’ Pakwe Dok Di Taman!!

Amboii-amboi! betul punya Seronokdorang dapat beradu asmara di taman yer, nampak ‘bahagia’ sangat Miss tengok..
Mesti seronok dapat luang masa dengan orang ‘tersayang’ di kawasan macam tu kan.. Tenang dan angin pulak bertiup sepoi-sepoi bahasa.. Lagi lah membangkitkan kehangatan untuk bermanja-manja dengan pasangan!

Korang tengok jer lah gambar pasangan tu, bukan main mesra lagi dorang.. Itu sebab lah si perempuan ‘excited’ benar muat naik gambar tu di laman sosial Facebooknya, nak tunjuk betapa bahagianya dia dengan si boyfriend.. Lebih-lebih lagi dapat buat aksi ‘mesra alam’ macam tu pulak!
Bagi dorang bukan hanya orang kahwin jer yang mampu buat macam tu, dorang pun boleh buat aksi tu walaupun masih belum berkahwin.. Maklumlah dorang ni kan jenis orang yang tak takut buat dosa.. Tengok jer lah, si lelaki siap dapat letak kepala di paha si perempuan lagi..

Si perempuan pun suka jer Miss tengok, nampak tak reaksi muka minah tu?? Tak nampak terpaksa atau tak suka, malah tengok dia suka sampai senyum ke telinga.. Bahagia lah tu! Bila Miss pandang gambar ni lama-lama, sakit pulak mata ni.. Agak-agak korang kenapa??

Cer korang tengok baik-baik, Miss dok perhati jer muka lelaki tu.. Sedap betul dia ‘landing’ kat tempat empuk tu.. Untung dia sebab dapat rasa ‘buah’ percuma.. Tak payah nak susah- pergi ‘petik’ kat mana-mana.. Dah ada depan mata.. Sebat je laa.. Hahhahaha..
Dah si perempuan pun rela memberi macam tu jer, ‘rezeki’ tak kan nak ditolak pulak kan.. Tak tahu malu punya orang! Siang-siang hari dorang buat ‘projek’ tanpa segan silu di tempat terbuka.. Kalau tiba-tiba ada petir, sambar dorang… Baru tahu apa itu erti penyesalan.. Haishh!!
loading...