Tindakan Berani Mati..!! Awek Kereta Vios Tanpa Segan Silu Tayang Yang Tuttt Tembam Jelas Kelihatan Di Laman Sosial Hangat Jadi Bualan.!! [Gambar-Gambar]



Jilake betul akak sorang ni, dalam banyak-banyak soalan kenapa soalan yang susah macam ni juga yang akak nak tanya.. Pening kepala satu Malaysia nak fikirkan jawapan untuk soalan akak ni..

Akak tu tanya pada pengguna kereta jenama Vios, kenapa pintu kereta akak bila jalan laju macam ada angin masuk.. Angin masuk buatkan kereta akak tu bising dan rasa rimas, padahal kereta baru beli seminggu..

Bukan akak je yang rimas kak oit! Lelaki kat luar sana pun rimas dan rasa nak ramas, akak punya ‘asam keping’ tu.. Hahaha.. Akak ni nak tunjuk pintu kereta yang ada masalah atau nak tayang ‘asam keping’ akak yang tembam tu??

Bukan main ketat akak punya seluar, sampai nampak jelas bentuk ‘asam keping’ akak tu.. Akak bukan saja buatkan lelaki kat luar sana dapat selesaikan masalah kereta akak, malah akak dah buatkan hati semua lelaki bergelora..

Bodoh punya pompuan, bukan masalah kereta yang masuk angin dan bunyi bising.. Mungkin ko tu kot yang ada masalah, dah lama ‘kereta’ akak tak dapat servis ke?? Hahaha..
loading...