Raysha Rizrose Kantoi Tak Pakai 'Baju Dalam' Di Anugerah Skrin 2016 Hangat Jadi Bualan


Alaaahhaii.. Dah kaya raya pun, masih ‘tak mampu’ nak beli pakaian yang senonoh sikit ke?? Kesian betoi jadi retis yang macam ni! Agaknya dorang hanya mampu beli barang make-up jer untuk nampak cantik dan tak mampu nak beli pakaian yang senonoh..

Lebih rela pakai baju yang dah ‘longgar’ dan ‘terkoyak’ sampai terdedah bahagian yang patut disembunyikan.. Sama lah dengan dua beradik Senrose ni, baik punya dorang tayang body masa Anugerah Skrin 2016 yang berlangsung baru-baru ni.. Ehh.. Kejap! Miss rasa macam kurang sesuatu lah..

Ohh.. Rupanya Uqasha tak ada bersama Nelydia dan Raysha.. Kalau tidak, ketiga-tiga mereka pasti akan lebih mencuri tumpuan media.. Setakat dua orang ni pun dah jadi perhatian.. Tengok jer lah pakaian yang Nelydia dan Raysha pakai ni u’olls, seksi dan ‘hot’ betul dorang pada malam tu..

Dalam masa yang sama, seksa lah mata-mata orang yang memandang dorang.. Mana tidaknya, Nelydia baik punya dedah bahagian bahu dan bontotnya.. Melentik gila beb! Si adik pun sama jer.. Tapi Miss tengok nama Rasyha lebih menjadi bualan hangat kerana dikatakan menayang puting nenen..

U’olls perhatikan gambar ni betul-betul, sekali pandang pun dah jelas terserlah.. Itu pasal ramai yang menganggap Rasya tak pakai baju dalam.. Baju dalam Rasyha ‘tercabut’ agaknya masa dok jalan atas ‘red carpet’..

Kalut dok posing bajet cun, tak sedar baju dalam ‘tercabut’.. Hahahah.. Memalukan betul lah jadi perhatian sebab benda-benda tak senonoh macam ni kan..
loading...