Pembantu rumah terima 'padah' selepas menghantar video PERIBADINYA kepada suami orang.!!


SATU perbuatan pembantu rumah yang tidak disangkakan oleh seorang wanita akhirnya terbongkar selepas menjumpai klip rakaman video pembantu rumahnya di dalam telefon milik suaminya sendiri.

Terkejut dan tidak percaya dengan apa yang dilihatnya itu, wanita tersebut dikatakan telah memuat naik video tersebut ke laman sosial bagi tujuan memalukan pembantu rumah tersebut.

Menurut sumber, pasangan suami isteri itu mula mengambil pembantu rumah itu beberapa bulan yang lalu. Namun si isteri tidak menyangka bahawa suami dan juga pembantu rumahnya itu mempunyai hubungan lain.

Pembantu rumah itu hanya datang ke rumah mereka seminggu sekali saja untuk melakukan kerja-kerja pembersihan di dalam rumah tersebut.

Namun selepas beberapa bulan, pembantu rumah itu selalu datang ke rumah mereka walaupun bukan waktu bekerjanya.

Pada mulanya, si isteri tidak mengesyaki apa-apa memandangkan suaminya juga bekerja di tempat yang sama mereka berkerja.

Namun, sejak beberapa minggu yang lalu, suaminya sering saja mengambil cuti atas alasan tidak sihat. Ini telah membuatkan isterinya bertambah curiga selepas suaminya kerap kali mengambil cuti ketika pembantu rumah mereka datang bertugas.

Akhirnya perbuatan suaminya bersama pembantu rumah itu terbongkar juga selepas isterinya menjumpai satu klip rakaman video di dalam telefon bimbit milik suaminya itu.

Dalam klip tersebut, pembantu rumah itu dilihat sedang melakukan beberapa aksi 'ghairah' di dalam rumah mereka dan dihantar kepada suaminya itu.

Berang dengan apa yang terjadi, wanita itu terus memuat naik video tersebut bagi memalukan pembantu rumah tersebut selepas apa yang dilakukan pembantu rumah itu bersama juga suaminya itu.


loading...