Padah! Rakaman Video Gara-Gara Berebut JANTAN, sehinggakan 'baju dah tak ada' pun masih tak sedar.!!


Hanya kerana seorang lelaki, sanggup bergaduh dan memalukan diri sendiri gara-gara inginkan perhatian seorang lelaki. Macam yang berlaku kepada dua orang gadis ini la.

Sanggup bergaduh dan memalukan diri sendiri dihadapan orang ramai kerana perasaan tidak puas hati punya pasal.


Satu video yang telah dimuat naik ke laman sosial menunjukkan, dua orang wanita telah bergaduh di sebuah tempat demi merebut seorang lelaki yang kononya bakal menjadi suami salah seorang daripada mereka itu.

Pergaduhan itu sempat dirakamkan oleh beberapa orang yang berada di kawasan tersbebut, sehinggakan salah seorang daripada wanita itu 'memperlihatkan' bentuk payudaranya tanpa sengaja ketika bergaduh.

Memang sudah menjadi adat rasanya sekiranya wanita bergaduh mesti akan menarik dan mengoyak-ngoyakkan baju masing-masing. Mungkin itu saja yang mampu dilakukan oleh wanita agaknya.

Tapi apa yang lebih menyedihkan semasa mereka bergaduh itu, orang-orang yang berada di sekeliling mereka itu hanya melihat dan merakam saja apa yang terjadi kepada dua wanita tersebut.

Lelaki yang direbutkan itu juga turut berada di tempat kejadian dan tidak mampu untuk berbuat apa-apa memandangkan orang ramai yang berada di situ tidak membenarkan dia meleraikan pergaduhan tersebut.


loading...