Muka cantik, tapi sayang sudah dibuka 'SEMUANYA' bagi orang ramai lihat.!!

Sedih betul melihat perangai anak muda sekarang ni, sia-sia jer mak bapak dorang didik supaya jadi insan berguna. Tak cukup dengan tu, dihantar pulak ke sekolah untuk menambahkan pengetahuan.

Tapi anak-anak ke ‘laut’ juga akhirnya! Anak perempuan yang baru nak meningkat dewasa pulak, perasan dah besar sangat dan pandai jaga diri, tapi bila besar dah pandai nak tunjuk semuanya pada orang ramai.

Pasal maruah tu tak payah cakap lah yer, maruah bukan benda penting nak dijaga lagi. Macam minah sorang ni, bangganya dia muat video dirinya untuk tatapan umum.

Alahaai dik! Macam mana lah perasaan mak bapak dia kalau melihat video tu yer??

Sedih dan kecewa sangat dorang, mak bapak mana lah suka melihat anak dorang hanyut macam tu, betul tak?? Hurmm.. Tapi itu lah, anak-anak yang berperangai macam tu bukan nak fikir perasaan mak bapak dorang.

Macam lah perangai dorang tu yang akan menjamin masa depan dan syurga buat dorang! Menambahkan dosa ada lah, bengong!

Tak cukup muat naik video macam tu, lepas tu pandai pulak dia pesan bagi siapa yang tak suka tengok video tu, tak payah komen dan jangan berlagak nak jadi ustaz atau ustazah bila komen video dia.

Poyo jer minah senget tu yer, komen-komen tu semua nak sedarkan dia jer daripada hanyut lebih jauh. Tak payah lah nak kerek sangat yer!

Lagi satu, orang lain pun sakit mata dan menyampah melihat perangai sarkas pasangan yang tak tahu malu macam kau, tau tak??


loading...