Memalukan Je ! Tanpa Sedari Gadis 'BERTUDUNG LABUH' Dan Pasangan Dirakam Aksi Tanya Sama Pokok Ape Sebab Goyang !



Inilah jadinya bila dah tak ada rasa malu dalam diri, dimana-mana pun boleh jadi tempat dorang untuk melakukan perbuatan terkutuk.

Tak kira lah tepi longgokan sampah atau tepi longkang yang berbau busuk sekali pun, asalkan boleh ‘buat’ dorang bedal je.

Dorang bukannya kisah pun keadaan sekeliling macam mana, janji dorang dapat melampiaskan nafsu masing-masing. Itulah yang dilakukan oleh pasangan remaja tak tahu malu ni.

Baik punya dorang ‘berjimak’ di bawah pokok. Cer korang tengok, dorang buat benda terkutuk tu dekat mana ek.

Tengok kawasan tu macam kawasan perumahan jer, macam dekat tempat terbuka je. Dorang boleh pulak dengan selamba badaknya, dok mengawan kat bawah pokok macam tu.

Berpeluk-pelukan dan meraba-raba antara satu sama lain, tanpa segan silu dengan orang sekeliling. Rasanya keadaan masa tu sunyi tanpa orang lain lalu-lalang lah, itu pasal dorang berani melakukan kelakuan tak senonoh macam tu.


BERITA MENARIK 



Menghangatkan Kehidupan Anda Gambir Panas



Tapi sekarang ni tengok setengah tu, kalau nak buat benda tak senonoh macam ni dah tak kira tempat tu terbuka atau tertutup. Dorang main bedal jer.

Maklumlah orang tak takut dosa, memang akan bangga dengan apa yang dorang buat! Macam pasangan ni, dorang fikir tak ada orang yang nampak perbuatan tak senonoh dorang.



Masa dorang asyik bermesra-mesraan, dorang tak perasan ada mata-mata sedang memerhati dan kemudiannya merakam gelagat dorang tanpa mereka sedari.

Korang kalau ada nampak pasangan tak tahu malu macam ni dok ‘mengawan’ tanpa segan silu, tegur lah yer. Tapi kalau nak tegur tu, tegur lah dengan cara yang berhemah. Bukannya apa, takut pulak akan jadi ‘tragedi’ lain pulak nanti.

Sekurang-kurangnya kalau korang tegur, terbantut lah niat dorang nak mengawan. Tapi kalau dorang masih tetap berdegil dan tak mengendah nasihat korang, lantak lah dorang nak menjahanamkan diri dorang macam mana pun.

loading...