Isteri MERANA Batin..!!! Gara - Gara Suami Ketagih Tahap Kronik !

1

2-1
3
Sebagai seorang yang beragama Islam kita memang berpegang kuat pada ajaran agama.. Tapi, tak dinafikan ada juga antara manusia yang telah menyimpang dari ajaran agama Islam..
Sanggup melakukan apa saja untuk menuntut ilmu-ilmu khurafat.. Memang dilaknat orang-orang yang menyimpang dari ajaran Islam ni.. Banyak cara yang boleh digunakan untuk mendapatkan sesuatu, usaha dulu jangan nak cari jalan mudah je..
Korang pernah tahu atau pernah tengok minyak pengasih tak? Yang elalu digunakan untuk memikat wanita atau lelaki yang disukai.. Kononnya kalau calit sikit minyak tu pada tuan badan, tuan badan akan jatuh cinta dan akan rindu pada tuan minyak pengasih tu..
Pasangan suami isteri ini baru tiga bulan berkahwin, tapi suami dah kantoi dengan isteri nak beli minyak pengasih di laman sosial.. Minyak pengasih pun dah ada jual secara online wei.. Hahaha..
Yang peliknya lelaki ni dah kahwin, dah tu nak pakai minyak pengasih lagi dah kenapa?? Kesian la kat bini, entah-entah bini dia ni pun dapat hasil dari guna minyak pengasih.. Nampak gaya memang dah ada target baru lelaki tu nak guna minyak pengasih..
Mungkin tak lama lagi, lelaki tu bawa balik ‘madu’ kat isteri sebagai tanda minyak pengasih tu dah berjaya digunakan… Huhuhu.. Mahal gila harga minyak pengasih ni, betul-betul menjadi ke??
loading...