Gara-gara 'INTIP' anak Perempuan orang Ehem-Ehem di sungai, lihat apa yang terjadi kepada lelaki ini AKHIRNYA!!


Seorang perempuan berusia 14 tahun disetubuhi oleh seorang lelaki berumur 50 tahun. Kejadian ini terjadi di Di Kecamatan Bebandem, kabupaten Karangasem, di ujung Pulau Bali.

Suspek Wayan Suparta alias Leleng (50) berasal dari Banjar Kreteg, Desa Sibetan, Karangasem, ditahan atas perbuatannya mencabuli dan merogol budak perempuan yang berusia 10 tahun di Sibetan.

Hasil soal siasat mendapati, lelaki ini sememangnya suka mengintip wanita-wanita mandi di sungai. Suspek dikatakan telah menangkap budak tersebut ketika selesai mandi di sebuah sungai.

Menurut abang budak tersebut, mangsa yang pulang ke rumahnya tiba-tiba menangis dalam perjalanan pulang sambil memegang seluar dalamnya itu.

Selepas ditanya, mangsa mengatakan dirinya telah dirogol dan dicabul oleh lelaki berusia 50 tahun tersebut.

Setelah adiknya bercerita, ketika itu juga dia bersama ahli keluarga yang lain keluar untuk mencari suspek. Suspek dibelasah dan kemudiannya diserahkan kepada pihak polis untuk siasatan.

Menurut polis, lelaki tua itu tidak pernah berkahwin bahkan dia sudah dikenali sebagai tukang intip wanita mandi dan pernah beberapa kali dibelasah orang kampung gara-gara perbuatannya itu.

Atas perbuatannya itu suspek dikenakan hukuman 15 tahun penjara serta sebatan atas dakwaan mencabul dan merogol gadis dibawa umur.


loading...