Calon USTAZAH MUDA relakan 'barangnya' diramas dan dipegang teman lelaki kerana CINTA.!!


Hmm.. Tak senonoh betul apa yang dilakukan oleh seorang wanita ini yang dikatakan bakal menjadi 'USTAZAH' satu hari nanti.

Yela, mana tidaknya sampaikan sanggup membiarkan teman lelakinya 'meramas-ramas' payudaranya semasa berada di dalam sebuah dewan kuliah rasanya.

Jika beginilah perangai sampai sanggup membiarkan diri diperlakukan demikian tidak layak rasanya digelar sebagai calon ustazah, seharusnya digelar calon 'ahli neraka' je.

Sebagai seorang wanita seharusnya dia menjaga dirinya daripada disentuh apatah lagi diraba-raba oleh lelaki yang belum bergelar sebagai suami. Ini belum tentu lagi menjadi suami dah berani serah diri diperlakukan macam tu.

Ini lah realiti anak-anak gadis muda zaman sekarang ni yang semakin hari semakin rosak akhlak mereka dihanyutkan arus zaman yang serba moden ini.

Nampak muka macam baik je pompuan ni, tapi sayang perangai dah macam minah-minah murahan je. Boleh dibiarkan saja teman lelakinya meraba dan meramas-ramas payudaranya macam tu je.

Entah la apa nak kata lagi. Kesian dengan mak ayah dorang yang membela dan menjaga mereka dari kecil tapi akhirnya anak-anak mereka membalas dengan perbuatan memalukan macam ni.


loading...