10 FOTO 'Berdarah Hidung' Wajah Terkini Tahun 2016 Hani Kamila Anak ARWAH Hani Mohsin .. Pasti Ayah Dia Menangis Jika Dia Hidup Lagi !







Teringat pula seorang pelakon yang cukup berbakat ini, iaitu arwah Hani Mohsin. Dulu-dulu zaman filem Jimi Asmara tengah top memang suka sangat tengok. Piao memang minat dengan arwah Hani Mohsin kira hero melaya jugakan saing-saing Rosyam Nor.

Semasa berita kematian arwah ditayangkan, satu-satu anak perempuannya menagis setelah diberitahu ayahnya telah meninggal. Masa tu tengok memang comel sangat Hani Karmila nama yang cantik macam orangnya juga. 

Tapi sekarang Hani Karmila telah dewasa. Cantik dan mempunyai iras-iras ayahnya iaitu arwah Hani Mohsin. Jum tengok gambar di bawah..

Tak tahulah nak kata apa… Tapi kesian jugak la pada arwah ayah dia “disana” tu bila tengok perangai anak perempuan sendri yang sosial gila macam ni..

Mungkin faktor utama jadi macam ni adalah kurangnya didikan agama.. Tambah-tambah pulak tak ada insan yang bergelar bapa untuk mendisplinkan peribadi.., maka ini lah hasilnya..

Tahulah awak tu tinggal di luar negara.., tapi jangan lah buat-buat lupa pada pegangan agama hinggakan berani nak upload gambar-gambar yang memualkan serta jatuhkan maruah keluarga sendiri..

Arwah Hani Mohsin dulu dikenali ramai sebagai seorang yang baik serta berbudi pekerti tinggi.. Tapi itulahh.., iman bukan boleh diwarisi kann…

Haraplah Datin Seri Tiara Jacquelina dapat menasihati anak dia agar tak terlalu bersosial sehingga lupa asal usul budaya melayu serta adab orang Islam.. 



















loading...