Tanpa Sedari Pasangan Dirakam! Dari berbual, kami terus ke bilik dan melakukan perkara itu buat pertama kalinya..!!


Seorang pelajar berusia 14 tahun yang berada di tingkatan 2 di dapati telah mengandung 6 bulan. Terkejut si ibu apabila mengetahui akan hal tersebut.


Ibu mangsa di katakan telah membuat laporan polis dan lelaki itu ditahan reman untuk siasatan.

Difahamkan, si lelaki yang berada di Tingkatan 5 di sekolah yang sama, berkenalan dan bertukar nombor telefon. Sejak dari itu mereka seringkali pulang ke sekolah selalu jalan bersama-sama.

Suspek telah menghantar SMS minta tolong belikan makanan kepada mangsa katanya lapar.

Remaja perempuan itu menolong si lelaki itu membeli makanan dan hantarkan ke rumahnya dengan menaiki motosikal.

Rupa-rupanya lelaki itu mengenakan umpan. Lalu diajaknya si remaja perempuan itu masuk ke dalam rumah untuk temankan dia makan sambil berbual-bual.

Dari berbual, kami terus ke bilik dan melakukan perkara terkutuk itu buat kali pertamanya pada bulan Febuari lepas,' kata mangsa.

Kali kedua pada bulan Mac dan hubungan itu di lakukan hampir setiap hari, hinggalah pada April mangsa mengadu sudah lama tidak datang haid.

Ibu mangsa yang mengesyaki ada sesuatu yang tidak kena pada anak perempuannya itu telah membeli alat menguji kehamilan.

Diberikan pada anak untuk membuat ujian air kencing. Akhirnya, perbuatan anaknya itu terbongkar selepas mendapati anaknya itu telah mengandung pada usia 14 tahun.

Selepas di siasat, akhirnya anak perempuannya itu menceritakan segalanya, dan suspek yang juga bersekolah di tempat yang sama kini di tahan polis bagi menjalani siasatan.

Berhati-hatilah wahai remaja perempuan, jangan termakan umpan, pujuk rayu lelaki dan akhirnya menyesal tak sudah.. :'(



loading...