Pasangan Melayu Tak Malu ‘Belanja’ Aksi Bogel Pra-Jimak [Gambar - Gambar ]

semakin ramai pulak pasangan sengal macam pasangan di atas tu merebak yer.. Dorang ni memang betul-betul tak takut dengan hukuman Allah ke?? Oppss! Lupa pulak Miss.., kalau dorang takutkan hukuman Allah, mesti dorang tak melakukan perbuatan terkutuk tu.. Betul tak??

Dorang bukan saja tak takut, malah bangga pulak sebab dapat melakukan perbuatan terkutuk tu.. Kalau tak, tak bersepah lah gambar-gambar tak senonoh tu di media sosial.. Siap dengan kapsyen yang bikin berbulu jer mata korang baca..

Baru lepas ehem-ehem dengan ‘hubby’, suka dapat ‘gigitan cinta’, ‘nakal’ sayang semalam dan banyak lah lagi.. Miss pun tak sanggup nak senaraikan semua tu, nak muntah hijau dan bikin panas jer!

Miss lihat di media sosial yang sedia ada sekarang ni, dah penuh dengan gambar-gambar tak senonoh macam tu jer.. Bukan setakat pasangan normal jer sibuk dok muat naik semua tu, pasangan songsang pun sakan juga.. Dorang pun sibuk dok muat naik gambar ‘mesra alam’ bersama pasangan sejenis masing-masing dengan kapsyen minta kaki jer!

Korang lihat jer lah pasangan di atas tu, ‘panas’ betul Miss melihat gambar mesra terlampau dorang tu.. Agaknya baru lepas mengawan kot, muka minah tu nampak ‘layu’ semacam jer Miss tengok..

Kenapa cik kak, ‘lemas’ dalam pelukan si boyfriend ke?? Inilah kejahilan sesetengah orang sekarang yang bangga ditayang pada umum! Dorang merasakan gambar dorang muat naik tu, ‘hebat’ untuk ditayangkan!

Gambar dan perbuatan tu, hanya akan campak dorang ke neraka jer! Itulah tempat yang layak buat orang yang suka melakukan maksiat secara terang-terangan macam pasangan sengal tu! Dah buat maksiat, lepas tu beritahu pulak satu dunia.. Bangga apa yang dorang lakukan, puuiihhh!
loading...