Pasangan Melayu ‘Lepas Hajat’ Atas Motosikal Tanpa Disedari Dirakam!


Dunia! Dunia! Ini lah realiti dunia sekarang, manusia dah tak tahu malu nak melakukan perbuatan tak senonoh di mana-mana pun.. Memalukan betul pasangan Melayu tu, atas motosikal pun sempat lagi dorang melakukan aksi ‘ringan-ringan’ yer!

Ini sudah pasti kes dah tak tahan sangat lah tu, tepi jalan pun menjadi nak melakukan maksiat noh.. Lebih memalukan tu, minah tu bertudung! Minah tu bertudung hanya untuk menutup perangai buruknya pada pandangan umum!

Aksi pasangan ni sempat dirakam oleh satu kamera litar tertutup (CCTV) di sebuah kawasan yang tak dapat dipastikan.. Miss rasa dorang pun tak sedar perbuatan tak senonoh dorang dirakam oleh CCTV.. Mana tidaknya, bila nafsu menguasai diri apa pun dorang sudah tak pedulikan lagi..

Miss lihat mamat tu yang tak tahan sangat, minah tu cuba halang tapi akhirnya ‘merelakan’ juga mamat tu memperlakukan dia macam tu.. Itu lah murah sangat menyerah diri pada lelaki yang bukan muhrim! Si jantan kalau dah pernah dapat sekali, mesti nak berkali-kali.. Betul tak??

Itu lah kesalahan besar bagi gadis-gadis yang tak pandai menjaga maruah diri, sanggup membiarkan si jantan memperlakukan korang sesuka hati jer.. Apa-apa pun, dunia sekarang ni memang sudah di akhir zaman.. Korang lihat jer lah pasangan tu dah tak ada rasa malu lagi pada orang-orang yang berada di sekeliling mereka..
loading...