Memang Tak Dijangka ! Tindakkan Pasangan Melayu Tayang Aksi Pra-Jimak Di WeChat!! Perghhh..Inilah Tindakan Berani Mati Pasangan Remaja Yang MENGEJUTKKAN..!!


Amboiii! Seronoknya dorang ‘main’ bertenggek-tenggek macam tu yer.. Miss tengok dorang pun dah macam monyet.. Korang setuju tak dengan Miss?? Inilah jadinya kalau dah sama-sama gatal, lupa habis halal dan haram.. Bermesra macam pasangan suami isteri jer..

Orang dah kahwin pun malu nak tunjuk aksi ‘mesra alam’ terlebih macam tu di tempat awam, tapi pasangan haram macam dorang bukan main suka lagi.. Tak tahu malu langsung… Miss tengok kawasan sekeliling pasangan tu macam kawasan taman jer..

Biasalah taman kan sering jadi ‘port’ pasangan kekasih untuk berasmara dana.. Kalau pergi ke tempat macam tu, selalu jer nampak pasangan muda-muda tanpa segan silu buat ‘drama ringan-ringan’ dengan pasangan masing-masing tanpa peduli orang ramai.. Dorang hanyut dengan ‘dunia’ dorang sendiri!

Samalah dengan minah tu, dia rasa kononnya dia buat macam tu sebab nak ‘membuli’ teman lelaki dia.. Dia sebenarnya tak sedar, si lelaki tak kisah pun sebenarnya kalau perempuan buat macam tu kat dorang, lagi dorang suka ada lah.. Dorang suka sebab dapat ‘sedap’!!

Korang pun faham apa yang Miss maksudkan, betul tak?? Itulah masalah sesetengah perempuan yang terlalu lurus dan tak tahu menjaga diri, membiarkan jer maruah tergadai macam tu.. Nak salahkan lelaki saja pun tak boleh, sebab kadang-kadang tu perempuan yang terlebih gatal ‘asam keping’..
loading...