Makkk aiiii! Ini baju ke sarung nangka weii?? Ketat gila baju cik kak ni.. Pakai baju ketat tu dah satu hal, dah cantik elok bertudung tapi..


Tuu diaa!! Baju apa lah yang perempuan ni pakai?? Dah la baju ikut ‘cutting’ badan, ketat pulak tu.. Habis lemak-lemak dia tersembul keluar.. Miss tengok bukan setakat lemak dia je yang keluar.. ‘Benda’ lain pun turut sama tersembul.. Sanggup dia pakai baju macam tu untuk keluar berjalan-jalan.. Dah macam ‘sarung nangka’ dah Miss tengok..

‘Benda’ lain yang Miss maksudkan tu adalah ‘bontot’ dia.. Cuba korang tengok, baik punya ‘bontot’ dia terserlah.. Ni kalau lelaki ikut berjalan belakang perempuan ni.. Habis gugur iman dorang.. Hehhehe..

Miss rasa korang pun boleh bayang lah, macam mana kalau perempuan ni berjalan dengan berpakaian macam tu.. Miss tak terkejut bila tengok perempuan ni pakai baju macam tu.. Sebab Miss tahu, inilah realiti sesetengah muslimah sekarang.. Berpakaian seperti bertelanjang..

Ramai muslimah yang bajet-bajet alim sekarang ni.. Bertudung hanya untuk ‘separuh masa’.. Bagi mereka, bertudung ni cukuplah sekadar syarat untuk menutup aurat.. Secara tak langsung, golongan-golongan ni dah merosakkan imej muslimah sejati.. Miss pun tak paham lah, apa yang ‘best’ nya pakai baju ketat-ketat ni?? Tak rimas ke?? Miss yang tengok ni pun dah rasa rimas.. Haishh…

Dorang tak sedar, bila dah berpakaian macam ni.. Banyak mata yang memerhatikan susuk tubuh dorang.. Sampaikan ada yang ambik gambar dorang untuk dijadikan ‘modal’.. Contohnya minah ni, ‘free’ je ada orang ambil gambar dia.. Lepas tu gambar dia dah disebarkan di laman sosial tanpa pengetahuannya..

Dah la gambar kena ambik curi-curi, disebarkan pulak.. Lepas tu kena maki lagi dengan netizen.. Kalau koranglah, apa perasaan korang bila kena macam tu?? Tu baru yang kena maki, tak kira lagi bila gambar dia dijadikan ‘modal’ kepada sesetengah lelaki yang gila seks.. Malu wei.. Hina sangat!!

Kepada perempuan-perempuan yang suka pakai baju ketat, Miss nak tanya.. Korang nak ke benda yang jadi kat perempuan ni terjadi kat diri korang?? Kalau tak nak, Miss harap lepas ni korang pakailah pakaian yang senonoh sikit.. Tak payahlah pakai baju ketat-ketat lagi..
loading...