Ibu Tiri Gantung Anak Sampai Mati



anak-tiri-kena-gantung
Media sosial sekali lagi dilanda kejutan apabila penyebaran gambar dua orang kanak-kanak perempuan digantung sehingga meninggal dunia.
 
Gambar tersebut telah dimuatnaik dalam satu akaun Facebook yang menggunakan nama islamic Life.
 
Gambar tersebut turut disertakan dengan satu status yang mendakwa tindakan tersebut dilakukan oleh ibu tiri kanak-kanak tersebut.
 
“Astagfirullah………biadabnya seorang ibu tiri yang tega menggantung kedua anak ini.
 
“Yang lagi online dan punya hati nurani Mari kita aminkan….agar arwah anak-anak yang tak berdosa ini ….tenang di alam sana., aminn ya allah,” tulisnya.
 
Muatnaik gambar ini nyata menarik perhatian netizen dan rata-rata daripada mereka bersimpati terhadap nasib kata-kanak tersebut.
 
“Nak kalian korban ayah yang mementingkan kebahagiaan dirinya sendiri.ibu do’akan surga utk mu. Air mata ibu mengalir melihat siksaanmu.pelakunya tak punya hati semoga dia dpt hukuman yang setimpal amin,” tulis Andriani Lismasari.
 
“tak dapat di bayang kan kalau anak sendiri berada d tempat anak2 ini.. sedihnya. semoga roh adik-adik ni tenang, dan di tempat kan di klangan orang yang beriman..Amin,” kata Nur Syafirina.
 
“Perilaku itu bukan manusia melainkan anjing babi. Semoga yang menggantung anaknya seperti ini cepat mampus dan dapat siksaan yang sangat amat pedih. Amin ya allah,” ujar Ozhy.
loading...