"Bila Dia Buka Saya Tidak Tahan Untuk Serahkan Tubuh Saya . ." Selepas Video Tersebar Akhirnya Atikah Suhaime Buat Pengakuan Jujur Kenapa Sanggup Tiduri Lelaki Itu.. Jangan Terkejut Dengan Apa Atikah Cakap


Pada yang dah lama bersabar hari demi hari tunggu gambar atau video kontroversi pelakon Atikah Suhaime dan Idris Khan, nampaknya penantian korang memang tak sia-sia.. Kalau tak ada angin, tak akan pokok bergoyang.. Betul tak??

Kalau dah tersebar gambar separuh bogel, mesti akan ada gambar bogel pulak kan? Dah ada gambar pasangan ini ‘beromen’ kat atas katil dengan keadaan berbogel.. Lepas syok melepaskan nafsu, pasangan ini sempat lagi dok selfie dulu tayang ‘tetek’ dan ‘bebird’ masing-masing..


Memang nak bagi tontotan percuma untuk peminat, ni Miss A belanja sikit gambar pasangan ini atas katil.. Macam ini kata edit lagi ke?? Nampak macam gambar sebenar wei, tak nampak macam edit.. Korang nilai la sendiri, edit atau pun tak..

Kalau dah selfie gambar bogel, Miss A percaya akan ada video ‘beromen’ pulak lepas ini.. Ada yang dah tak sabar nak tengok video ‘romen’ pasangan ini? Tunggu sikit hari nanti, mungkin akan keluar versi video pula.. Hhahahah…

Kalau dah salah tu, tak payah nak tutup kesalahan dengan guna nama Allah.. Bila dah jadi macam ni baru nak ingat tuhan, waktu tak tersebar benda macam ni tak pernah pulak muat naik status ketuhanan di akaun Instagram sendiri..

Artis bila dah buat salah, mula lah nak bajet-bajet diri tu suci tak pernah buat salah.. Ingat pasal gambar bogel Tasha Shila yang pernah tersebar dulu?? Lepas tersebar gambar tu, Tasha Shila pun bajet-bajet alim mula bertudung.. Hahaha..

Lepas ni tengok akaun Instagram Atikah dan Idris, mesti dorang akan muat naik status keagamaan.. Konon-konon mereka dahh jadi mangsa fitnah, ingat tuhan bila dalam susah ja ke bro? Hahaha..


loading...