' Sifir ringkas utk lelaki yang dah berbini.!!! ' - Kesimpulan-Bijak kan aku???

 
Langkah 1- Bila kau nampak satu perempuan cantik gila..dah lah cantik..seksi....bau dia wangi pulak tu....dan kau rasa suka dan berkenan...kau tgk betul2 kat pompuan tu..apa yg kau suka...

Langkah 2- bila kau balik rumah kau pandang bini kau...apa beza dia dengan pompuan yang kau suka tadi...

Langkah 3-
3.1-Kalau bini kau rambut dia kusut masai berbanding pompuan tadi...kau bawak dia p saloon buat rambut...

3.2-Kalau bini kau muka dia tak putih macam pompuan tadi..kau bawak dia p spa..atau kau belikan produk2 yang boleh putih kan kulit dia...kan dah byk produk kat pasaran..google aja..

3.3-Kalau bini kau pakai baju selekeh..pergi bawak p shooping complex..belikan baju yang cantik dan daring...kalau malu nak bawak bini p shooping..beli online..dia pos sampai rumah...

3.4-Kalau bini kau tak pandai cakap atau bini kau berkomunikasi cara kampung..ajar dia..atau bawak dia p kelas komunikasi...atau kau search kat youtube kaedah2 komunikasi moden..suh dia tgk..cakap kat bini kau...lepas bini kau layan drama TV3 atau cerita korea...suh dia layan video tu pulak...

3.5-Kalau bini kau tak pandai masak...kau carikan resepi2 kat fesbuk..pastu tagged bini kau..kalau kau tak nak malukan bini kau dengan cara tu..kau screen shot pastu sent wassap kat bini kau...bila kau dah bg resepi..kau jgn kedekut nak beli barang dapor pulak..makan nak sedap..barang dapor kedekut...bangang namanya!

3.6-Kalau kau cium bini kau busuk..kau belikan lah perfume..perfume rm10 ada..perfume mahal pun ada..kau pilih ja bau apa kau nak...

3.7-Kalau kau tengok gigi bini kau kuning..bawak p dentist..putihkan...

3.8-Kalau kau tgk bini kau gemok...bawak la p gym..x pon subscribekan kelas zumba..paling koman..belikan produk kurus....jgn kau tak bagi dia makan sbb nk bg dia kurus pulak..satg mati kebulur bini kau tu nanti..

3.9-Kalau bini kau tak seksi..kau belikanlah baju baju yg seksi macam kau selalu tgk kt FB atau TV atau pornhub..then suh dia pakai..

Penutup-Kalau kau tak ada duit nak modalkan bini kau cantik...buatlah 3 4 kerja cari duit..bila bab duit nak cantikkan bini kau...duit asyik tak ada..tapi bila bab duit nak ajak awek cantik pergi karoke dan tengok wayang ada pulak??bodoh!
Kesimpulan-Bijak kan aku???
loading...