Model Muslimah Swimming Suit Baju Renang Tapi Tuttt Jelas Kelihatan..???


Seorang wanita mempunyai pelbagai daya tarikan, contohnya dari segi suara, tingkah laku, dan banyak lagi.. Tapi sekarang ni, perempuan suka menarik perhatian dengan cara pemakaian dorang.

Apalagi, trend berpakaian seperti bertelanjang lah.. Trend tu tak pernah ‘lupus’! Sampai sekarang ni masih menjadi ‘kegilaan’ wanita, tak kira yang muda atau tua.

Macam minah kat atas tu, ni datang ke pasar malam sebab nak beli barang atau nak jual ‘barang’?? Korang pun tahu kan, keadaan di pasar malam macam mana..

Sudah pasti lah orang ramai bersesak kat situ, minah berambut ikal mayang tu pulak selamba tayang lurah dendam dia macam tu.

Nak tayang kat siapa lah tu?? Abam-abam kat pasar malam tu ke?? Tak ada baju yang lebih luas di bahagian dada tu ke nak pakai?? Dah alang-alang tayang sikit tu, buka jer terus!

Saja dok buat ‘free show’ kat situ, nak menggoda lelaki di situ lah tu?? Kami rasa yang mengambil gambar minah tu pun, penjual di situ jugak.. Betul tak?? Dah ada ‘barang’ baik depan mata, mesti tak lepas peluang punya.. Minah tu jer tak perasan ada orang ambil gambar dia.. Dia dok leka dengan juadah yang di jual di situ.

Alaaa.. kami rasa dia bukan kisah pun kalau ada orang ambil gambar dia.. Kalau dia kisah, tak ada nya dia nak pakai pakaian menjolok mata macam tu.. Nak melenting pun tak guna, dia sendiri yang menayang! Betul tak?? Menyakitkan mata jer!

Ada ‘aset’ mantop macam tu, tak payah lah terhegeh-hegeh nak tayang kat orang sangat.. Orang lain pun tak hadap lah nak melihat semua tu.. Simpan jer untuk ‘encik suami’ nanti, barulah dapat pahala! Kalau macam ni, hanya dapat dosa jer!
loading...