MASYALLAH!! FESYEN TERKINI WANITA MELAYU BIKIN MENAMBAH PENGHUNI NERAKA!!


Mak aiii! Sakitnya mata memandang ‘pemandangan’ yang disajikan di atas tu.. Korang sakit mata tak?? Mana tak sakit matanya, korang lihat jer lah baju kurung yang dipakai minah kat atas tu.. Dah lah pakai baju kurung ketat ala-ala legging, ketat nak mampos sampai nampak apa yang tak patut di nampak!

Baik punya dia tayang bentuk ‘Bontot’ dia yang jelas gila di hadapan khalayak ramai.. Buruk betul! Itu baru jer tayang bahagian belakang, bahagian depan tu tak payah cakap lah.. Sudah pastinya terjojol juga bentuk yang tak sepatutnya dia tayang kepada umum, betul tak??

Apa jadah punya fesyen lah, fesyen ni hanya ‘menambah’ bilangan penghuni neraka jer! Miss yang tengok wanita tu pakai baju kurung yang ketat melekat macam tu pun dah rasa malu, macam mana lah dia boleh bangga pakai macam tu yer??

Perasaan malu tu dah lenyap ke?? Oppss! Miss lupa lah pulak.., bagi siapa yang pakai pakaian macam tu, mana ada rasa malu lagi.. Dorang kalau ada perasaaan malu, tak adanya nak ‘belanja’ susuk tubuh mantop dorang free-free macam tu jer.. Disebabkan sifat malu dalam diri tu dah tak ada, dorang pakai la baju yang macam tu.. Miss rasa minah tu pun tak perasan ada individu lain yang dok ambil gambar dia..

Haishh! Memalukan bila ada orang lain mengambil gambar dalam keadaan macam tu, tapi salah diri sendiri juga.. Suka sangat ‘belanja’ benda yang tak patot.. Itu nasib baik individu tu tak ambil gambar penuh dengan muka dia sekali, just mengambil bahagian bawah yang menarik perhatian tu jer!




loading...