Gadis Tayang ‘Payudara Sado’ Mengalahkkan Model Majalah ‘Playboy’


Amboiii! Tergugat iman kalau tengok gambar ni lama-lama.. Walaupun gambar tu tanpa kepala, tapi masih menarik perhatian ramai.. Siapa yang tak nampak ‘benda’ yang ditunjukkan tu, Miss cadangkan korang pergi jumpa pakar mata..

Benda jelas, baik punya dia tayang.. Tak kan korang tak nampak lagi.. Kalau lelaki yang miang tengok gambar ni, mesti berdarah hidung.. Hahahha.. Miss sendiri pun tak sanggup tengok lama-lama, bukannya sebab terasa tergugat iman ke apa.. Cuma malu dengan perangai perempuan ni.. Dah tak ada maruah agaknya..

Mana lah maruah kau dik oiii?? Tak malu betul dok tayang buah dada sendiri macam tu.. Kat laman sosial pulak tu.. Kononnya nak selfie tanpa kepala sebab nak tunjuk badan dia.. Tapi benda lain yang nak di tunjuknya..

Kalau nak tunjuk badan pun, tak perlu lah fokus kat tempat ‘hot spot’ tu.. Tak elok kalau orang lain pandang, terutama lelaki.. Dah lah dimuat naik di laman sosial.. Dah ramai yang tengok nenen awak tu dik.. Tak malu ke??

Agaknya ‘cita-cita’ minah ni nak jadi model majalah ‘playboy’ kot.. Tu yang posing macam tu.. Tapi dik, kalau kau nak jadi model majalah ‘playboy’.. Kau tak leh tangkap gambar macam ni.. Majalah ‘playboy’ semua kena bogel.. Mana ada tangkap gambar takde kepala macam ni..

Lepas ni kau cuba lagi tau.. Tapi pastikan kali ni gambar tu bogel habis.. Yela, bagi ‘standard’ majalah ‘playboy’ betul-betul la.. Hahhahaha..
loading...