DUNIA aKHIR zAMAN..!!! Tanpa Sengan Silu Gadis Muanaik Gambar Aksi Tutttt Di Hotel...Inilah Aksi, Cara Pasangan Meraikkan Sambutan Hari 31 Ogos



31 Ogos hanya datang sekali dalam setahun, di 31 Ogos rakyat Malaysia berlumba - lumba untuk menraikkan hari kemerdekaan negara.. Malah bagi pasangan remaja ini meraikkan dengan melakukkan maksiat..

Tapi rupa-rupanya masih tak habis setan.. Ada jugak yang terlepas dari kandang! ‘Setan-setan’ ni lah yang dok berlumba-lumba mengumpul dosa dan tanpa segan silu menunjuk perangai buruk dorang pada umum..

Korang lihat jer lah pasangan tak takut buat dosa di atas tu, ‘check-in’ hotel untuk melempiaskan nafsu masing-masing.. Apa nak jadi ni, takde perasaan malu langsung kongsi dilaman sosial melakukkan maksiat! Huh!

Si lelaki dengan bangganya muat naik moment mengatakan dia bersama pasangannya ‘check-in’ hotel untuk ‘melayari’ kebahagiaan dorang pada malam 31 Ogos.. Tak boleh blah lagi tu, siap beritahu hotel mana dorang ‘check-in’!

Bangga betul mamat tu merosakkan anak dara orang yer.. Nanti bila nak kahwin, tahu pulak dia nak mencari yang muslimah bagai yer.. Nak hantaran murah, lepas tu nak suci murni.. Layak ke weiiih?? Padahal diri tu mengalahkan perangai setan, memalukan betul!

Miss rasa macam nak bagi kaki jer kat kedua-duannya! Kalau pasangan suami isteri tu, Miss tak kisah lah.. Tapi ni pasangan monyet yang tak ada sebarang ikatan hubungan, setakat hubungan haram jer!

Minah tu pun satu hal, mengikut jer kehendak si cinta hati tak guna tu, hingga maruah pun tergadai.. Kesian mak bapak dorang kalau dapat tahu perangai buruk dorang ni..
loading...