Muslimah ‘Belanja’ Bontot Seksi Untuk Tatapan Umum Di Bazar Ramadhan ! [Gambar - Gambar]


Amboii! Baik punya minah kat atas tu ‘belanja’ bahagian bawah badan dia yer, nasib baik badan tu kecik molek jer.. Tapi itu pun menyerlah dan menggiurkan jugak lah kalau si lelaki memandang.. Betul tak??

Inilah 'fesyen' sering digayakan oleh perempuan sekarang.. Pakai tudung just ikut fesyen jer, dari segi berpakaian jahanam habis.. Tak kisah sempurna atau ke tidak menutup aurat, janji ikut fesyen semasa..

Macam minah tu, bahagian atas dah elok bertutup tapi kat bahagian bawah tu pulak menyakitkan mata! Dah lah seluar yang dipakai tu ketat dan berwarna putih, menyerlahkan segalanya yang tak patut ditayangkan..

Minah tu boleh pulak tak segan berpakaian macam tu di kawasan orang ramai yer.. Haisshh! Korang lihat jer lah seluar yang dipakai oleh minah tu, baik punya tayang bentuk bontot kecik dan ‘tundunnya’..

Selamba jer dia ‘belanja’ orang ramai kat bazaar tu! Miss rasa baju yang dipakai tu sebenarnya labuh jer, tapi sengaja diikat bagi singkat.. Kononnya ‘stylo’ sangat lah dia berpakaian tu..

Memang patut lah kat bazaar diletakkan tanda larangan berpakaian ketat, memang akan menyakitkan mata pun kalau nampak kelibat yang berpakaian macam minah tu.. Tu baru sikit ditayang, ada lagi yang lebih teruk!

Korang kalau ternampak yang berpakaian ketat macam tu, tegur jer dengan berhemah supaya dorang merasa malu dan serik nak berpakaian macam tu lagi.. Tapi kalau jenis tak ‘makan saman’ tu, tak tahu lah nak cakap apa lagi.. Itu jenis kepala batu dan tak malu punya orang!

Lagi satu, apa perasaan korang kalau ada individu lain merakam gambar korang dengan berpakaian ketat macam tu tanpa pengetahuan untuk tujuan yang tak baik dan disebarkan di media sosial yer?? Malu tak?? Terasa ‘teraniaya’??

Tapi itu semua berpunca dari siapa yer? Bukan ke korang sendiri yang cari pasal dan memalukan diri sendiri, betul tak?? Kalau nak berpakaian tu, senonoh lah sikit..

Buruk sangat berpakaian macam sarung nangka busuk! Sekali gus mengurangkan dosa korang dan orang lain yang memandang korang berpakaian ketat macam tu! MissHana/Utaranews.com




kekekekekek

korang nak sangat tengok ye... ni haa kat bawah.. miss v dia... lol 

padan muka korg..!! gatal sangat..

loading...