Lagi Remaja Muatnaik Gambar Aksi Tapa Seurat Benang Sambil Tuttt Di Laman Sosial, NAMUN Apa Yg Berlaku Selanjutnya Ternyata Amat MENJIJIKKAN..!!!

Assalamualaikom...adik nurul ni abang nak bagi tau ni .jika la adik mati dlm bulan ni apa akibat nya ..adik tak dan nak minta ampun n tobat ...sudah2 la adik .cuba adik renung2 kan apa perasaan mak adik ayah adik atau abg ka kakak ka apa perasaan mereka tu ...jadi lah ....korang pun jangan kutuk dia korang ingat kita pun ada anak jugak kan .esok2 ni kot patah balik kat anak kita apa mcm ....kita cuba nasihat kan adik nurul kita ni .....biar dia angap kita ni abg2 dia atau kakak dia ....k adik nurul assalamualaikom ......


loading...