Suami Pasang CCTV di Rumah Kerana Curiga Dengan Isterinya, Namun Dia Tidak Percaya Dengan Apa Yang Dilihatnya Menerusi CCTV

Sekadar Hiasan
Sejak Akhir-akhir ini banyak berita mengenai kecurangan pasangan masing-masing telah terjadi dan turut tersebar di laman sosial. Oleh kerana kecurangan ini sering berlaku dalam rumahtangga telah menyebabkan masyarakat kita sering berasa cemas dan curiga terhadapa pasangan masing-masing.

Sesetengan pasangan ada juga yang mengambil kesempatan untuk curang kerana karena tidak berpuashati terhadap hubungan mereka.

Kerana baginya ini cara terbaik untuk mereka membuat balas dendam selepas mereka telah ditipu oleh pasangan mereka. Kecurangan, baik disengaja atau tidak disengaja, adalah kesalahan yang menyakitkan bahawa seseorang dapat lakukan untuk nya.

Hal ini menyebabkan kemarahan dan ketidakpercayaan dan mungkin berakhir dengan perpisahan. Seorang isteri telah tertangkap oleh camera litar tertutup cctv apabila telah menggoda tukang baiki peralatan elektronik yang diminta datang kerumahnya untuk memperbaiki wastafel dapur di rumahnya.

Wanita itu tidak menyedari bahwa suaminya memasang kamera cctv ditempat yang tersembunyi di dapur mereka. Mungkin, suami melakukan hal ini karena dia sudah mencurigai bahwa isterinya berlaku curang.

Seperti yang terlihat di cam, itu sangat mengejutkan apabila wanita tersebut berhasrat untuk menggoda lelaki tersebut dengan menunjukkan asetnya kepada tukang tersebut.

Secara tak langsung ketika tukang tersebut sedang duduk membaiki dapurnya secara tiba-tiba wanita tersebut telah menarik skirtnya hingga ternampak seluar dalamnya ketika lelaki itu sedang berbaring di lantai untuk memeriksa wastafel yang rusak.

Hal ini menunjukkan bahawa ada kemungkinan jika pasangan Anda sanggup melakukan tindakan yang tidak senonoh dibelakang anda tapi Anda tidak tahu.

Namun, menurut pendapat saya insiden ini bukan menggambarkan bahawa pasangan kita cenderung untuk berlaku curang. Hidup berumahtannga perlu ada persefahaman dan sentiasa bertolak ansur antara satu sama lain. Tugas suami ialah sentiasa mendidik isteri kearah kebaikan dan membentuk suasana yang harmoni sebagaimana yang diajar oleh agama Islam. In Sha Allah jika semua berjalan lancar maka rumahtangga akan bahagia dan tidak perlu pasang CCTV di rumah.

*Kami Krew Ohmelodi memohon maaf kerana tidak dapat menyiarkan rakaman video CCTV tersebut kerana menghormati bulan Ranadhan Al-Mubarak.
loading...