Lagi Kes Sumbat Kayu Dikemaluan Bekas Kekasih Hingga Rahim Hancur..!!!


Sumbat Kayu Dikemaluan Bekas Kekasih Hingga Rahim Hancur|Kekerasan seksual kembali menimpa seorang gadis 15 tahun dinama kemaluannya di sumbat dengan kayu sepanjang satu meter ,dipercayai para pelaku terinspirasi dari kes  eno yang berlaku ditangerang pertengahan bulan lalu.
“Saya terinspirasi dari kes eno yang saya lihat di tv”kata salah seorang pelaku N 17 tahun yang di tahan pada isnin 02.06.2016 semalam.

Ketiga pelaku juga mengaku bahwa mereka mamasukkan kayu kedalam kemaluan mangsa sebanyak tiga kali selepas puas merogolnya.

Sebelumnya mangsa telah di rawat di hospital karena mengalami pendarahan di bagian kemaluan akibat di tusuk menggunakan kayu yang berukuran cukup besar hingga mengakibatkan rahim gadis tersebut luka parah dan mengakibatkan pendarahan.

Dalam kejadian yang berlaku pada sabtu 01.06.2016 di fahamkan gadis berkenan di rogol selepas balik daripada solat berjamaah dari masjid Oleh ketiga pelaku salah seorang adalah  bekas kekasihnya.

Dua kayu yang digunakan untuk menyumbat kemaluan mangsa


Manakala motif  kejadian masih belum di sahkan,namun menurut  laporan kepolisian manado AKBP Suprayitno semalam ia berkait dengan perasaan cemburu seperti kes yang menimpa eno.

Manakala ayah mangsa yang cuba dihubungi pemberita untuk memberikan penerangan ,enggan megulas lebih lanjut karena keadaan anaknya yang masih trauma.

“Saya belum tidur,saya tak boleh bagi tahu karena saya belum mampu untuk menjelaskannya,katanya ketika dihubungi pemberita sebentar tadi.

Untuk info:Punca sebenar dan Kronologi kejadian akan di update
loading...