Gadis 13 Tahun Mengandung 9 Bulan Mengaku Dihenjut 5 Lelaki


Peristiwa mengerikan di alami oleh seorang remaja yang usianya baru genap 13 tahun, salah seorang pelajar wanita yang di rogol oleh 5 lelaki remaja dan kini Harum Wangi (bukan nama sebenar) Telahpun Hamil dan dikirakan akan melahirkan anak selepas hari raya tahun ini 2016.

Dengan ditemani oleh ibunya harum menceritakan kejadian demi kejadian yang di alaminya hingga hamil.

Harum nampak masih muda namun ingatannya kuat atas apa yang dilakukan oleh 5 remaja tersebut kepadanya ketika balik sekolah dipenghujung tahun lalu.

Harum menceritakan salah seorang suspek IM berumur 19 tahun datang kerumahnya ketika dia berseorangan dan merogolnya dengan paksa. kemudian dia di ugut agar tidak menceritakan kejadian itu pada ayahnya.

Selang beberapa hari kemudian harum kembali dirogol oleh seorang remaja ARS 18 tahun yang juga merupakan rakan kepada IM di luar rumah berhampiran kebun sekitar rumahnya.

Tak habis disitu harum kembali dirogol oleh AR,HR,UB seperti kejadian sebelumnya. kelima suspek tersebut menurut pengakuan harum telah merogolnya secara paksa dan mengugut agar tidak menceritakan kejadian tersebut kepada sesiapa jika tidak ingin di bunuh.

Bagaimanapun setelah beberapa bulan, pihak sekolah curiga melihat perlakuan anak murid mereka yang selalu muntah-muntah dan kerap tidur dikelas bahkan pernah pengsan.

Kemudian harum di bawa ke klinik kesihatan untuk membuat pemeriksaan dan mendapati bahawa harum sudah mengandung hampir 5 bulan.

Myn, ayah harum hanya mampu mengawal perasaan ketika dia mengetahui keadaan anak gadisnya,dia berharap boleh mendengar cerita yang di pendam oleh anak gadisnya itu ,setelah puas di pujuk selama 4 bulan akhirnya pada 27.06.2016 harum mengaku bahawa dirinya telah dirogol secara paksa oleh 5 orang remaja lelaki dikampungnya.
  1. Budak 9 Tahun Mati Dirogol Dan Kemaluan Disumbat Dengan Ranting Kayu Tajam.
  2. Lelaki Ini Mengaku Merogol Seorang Remaja Perempuan Berusia 15 tahun.
  3. Abang Dipenjara 30 tahun Dan 30 Sebatan Kerana Rogol Adik Kandungnya.
Myn yang sebelum ini menjadi buah mulut orang kampungnya kerana aib anak perempuan yang mengandung anak luar nikah  tidak berpuas hati setelah mengetahui cerita sebenar terus melaporkan perkara itu di balai polis jombang jawa timur.

Harum kini dalam jagaan ibu bapa dan masih enggan untuk bertemu dengan orang luar, bagaimanapun harum masih menyimpan cita-cita tinggi ,ingin menjadi seorang cikgu dan mengaku merindui suasana sekolah dan rakan-rakannya setelah 4 bulan mendiamkan diri di dalam rumahnya.
loading...