Nyaris Dirogol Di Tandas Stesen Petronas Rawang

|Kaum wanita harus lebih berhati-hati mempersiapkan diri menghadapi situasi tidak diduga kerana bahaya tidak mengenal masa dan mangsa, ia boleh datang pada bila-bila masa dan kepada sesiapa sahaja. Ini termasuk jika ingin ke tandas stesen minyak pada waktu malam. Sebaiknya biarlah ada yang menemankan.



Malam tadi terjadi suatu peristiwa kurang bernasib baik yang menimpa adik wanita ini apabila dia hampir dirogol dalam tandas Petronas Rawang. Kami kongsikan update kejadian ini supaya kita semua lebih berhati-hati agar perkara tidak diingini seperti ini tidak berlaku!
Berlaku Malam Tadi…

Screenshot-2016-05-10-11.49.00

Malam tadi saya cuma dapat video ini sahaja dari ipar saya (suami adik). Video penuh sudah diminta oleh pihak polis dan akan diambil pada pagi ini. Malam tadi supervisor tak ada… Jadi video tak dapat dikeluarkan dan tak dapat penuh.

Tiada isu adik saya sendirian dalam toilet tu sebab masa dia masuk dalam toilet ada 2 orang wanita kat dalam tu.. Toilet pun agak besar ada 3 bilik toilet dalam tu. Cuma 1 bilik yg terkunci… Bilik ni yang pelik. Adik yang last sekali keluar dari toilet tu…

Orang ramai pun sekadar tengok saja bila adik saya jerit minta tolong. Terima kasih makcik-makcik RELA yg bertugas di JPN Rawang dan Pakcik Jaga Surau MPS belakang Petronas, diorang membantu adik saya.

Perbualan WhatsApp Mangsa Dengan Kawan Baiknya

ss1

Buka Pintu Ada Lelaki India Dah Berdiri Depan Pintu Toilet!

ss2

“Nasib Baik Dia Tak Bawa Senjata”

ss3
Lihat video DISINI

vid
Sumber: Dhiya Srikandi Qalbu dan Tasya Wiwi
loading...