Sakit Bang..!! Suami Paksa Saya Masukkan "Buah Zakar" Kedalam Faraj Saya


Nampaknya  ni terkeliru dengan apa yang nak ditanyakan. Tapi kita fikir baik la yer yang encik Rahman dari Johor Bahru tu nak tanya soalan lain tapi tak tahu nak tulis apa yang sepatutnya, jadi beliau belasah je tulis ‘buah zakar’ asalkan ianya ada kaitan dengan persoalan yang ingin diajukan. Agaknya cam tu lah? Huhu..

Tapi tak tau ler kan, kot-kot encik Rahman memang dah berusaha sedaya upaya untuk memasukkan buah zakar beliau (seperti yang dituliskan pada akhbar) tapi tak pernah nak berjaya. Anda pulak jangan gatai-gatai bayangkan cara yang cuba encik Rahman tu buat, sebab tu soalan tersebut diajukan kepada mereka yang pakar. Hehehe..

Bak kata Allahyarham P.Ramlee dalam filemnya “Cakap biar teghang”. - bestoneoffour

Note: Kah..kah..kah..kah... Pesanan untuk para pelawat blog ini.... Tak baik wei gelakkan orang..


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim
loading...