Aduhai dunia akhir dah zaman?? bila wife bagitahu hal dalam kelambu kepada kawan laki





Ish! Ish! Kalau bercerita hal ‘di dalam kelambu’ kat orang lain tu tak baik, tau tak?? Dalam Islam pun dah melarang suami atau isteri menceritakan hal ‘di dalam kelambu’ kepada orang lain.. Itu dah mengaibkan pasangan masing-masing jika diceritakan! Tapi itu lah, ada juga yang masih tak faham dan bangang. Baru-baru ini telah tersebar perbualan ‘mesra alam’ antara suami orang dan isteri orang di dalam laman sosial Facebook..

Kedua-duanya tu rancak sungguh berbual pasal hal ‘di dalam kelambu’ masing-masing, macam tak ada apa yang nak dimalukan langsung untuk diceritakan! Masing-masing menceritakan aksi yang mereka lakukan ketika bersama pasangan masing-masing.. Tapi yang lebih dok bercerita tu, si perempuan jer.. Minah tu selamba jer jawab setiap pertanyaan dari si lelaki tu, bila minah tu tanya kat lelaki tu balik..

Si lelaki jawab sikit-sikit jer, selebihnya dia lebih berminat nak tahu pasal perempuan tu jer.. Minah tu pun bodoh, kenapa lah dia tak jaga maruah dia dan suami dia, hah?? Seronok jer bercerita noh, buat ‘ringan-ringan’ dulu lah, Jilat ‘tut’ lah, suka menonggeng dan macam-macam lagi lah.. Berbulu mata Miss ni baca perbualan dorang dalam WhatsApp!

Patut lah si lelaki tu suka jer sembang dengan minah tu, minah tu cerita detail kot setiap aksi yang dilakukan bersama suaminya.. Si lelaki tu pun mesti ghairah mendengar cerita minah tu, tu yang dok tanya berbogel ke setiap kali melakukan hubungan intim tu.. Korang bukan tak tahu, kaum Adam ni dapat membayangkan kalau dorang mendengar cerita tak senonoh macam tu.. Betul tak??

Ermm..Semua Benda Nak Kongsi, Kisah Dalam Kelambu Pun Nak Kongsi

Korang jangan lah jadi macam dua mangkuk ayun tu, tak senonoh dan memalukan jer berceritakan pasal hal macam tu.. Dah terlampau terbuka sangat sampai hilang rasa malu nak bercerita, dan tak memikirkan maruah dorang dan pasangan masing-masing langsung!!


Sumber: lipanbaraa
loading...