Aduhaaiii...Inikah pakaian hijabiblista wanita Akhir Zaman..???


Doakan jer lah semoga semua dpt hidayah.kerana kita tidak tahu bgaimana pengakhiran hidup mereka mahupun kita.

rasa nak menangis baca ni :( Saat memandang kain sempit mu , seluar ketat mu , baju sendat mu , tudung singkat mu , solat dan ibadahmu. Aku ingin sekali menegurmu . Namun . Sering saja terkaku . Rasa tak mampu . Kerana merasa diri bukanlah insan yang terbaik untuk menegur . Jauh di sudut hati terasa bimbang . Aku bimbang di akhirat kelak . Kau akan mempersoalkan aku .' Kau sahabat aku . Kenapa kau tak tegur aku dulu ? Kau memang sengaja nak aku ke neraka kan ? Kau sengaja nak bahagia masuk syurga sendirian kan ? Aku kurang ilmu agama . Tapi kau tinggi ilmu agama . Mana ajaran agama kau tu ? Kenapa kau tak guna untuk bantu aku ? Kau tunggulah di akhirat kelak . Aku akan tarik kau masuk neraka sebab kau tak tegur aku' Allahu akbar . Sahabat . Begini lah cara aku menegur mu . Dengan post kecil ini . Hari ini . Sekurang - kurangnya . Bila aku di soal Dia di akhirat nanti . Tentang apa yang aku lakukan untuk sahabatku . Aku boleh jawab bahawa .' Aku telah menegur mereka .Dengan post kecil ku ini . Dan . Dengan selemah - lemah iman ku . Iaitu mendoakan mereka dari jauh ' Ya Allah..persaksikanlah :')

**Klik untuk ZOOM Foto







loading...